Followers

Tuesday, 17 October 2017

Pesta Arak di Kedah, Bashah Lena Ka ?



OKTOBERFEST DAH ADA KAT ALOR SETAR



Jadi sekarang bagaimana ?

Ada sapa-sapa nak p pecahkan botol samsu depan Wisma Darul Aman dak ? Ada mana-mana parti politik nak p buat laporan polis dak ? Ada media arus perdana buat liputan dak ? ada dak ? ada dak ? ada dak ?

Monday, 9 October 2017

5 pembunuhan kejam dan mengejutkan di Malaysia (Video)


YB BN Kedah Kantoi Urut Ehem Di Sentosa Johor ?






Terkejut baq ang bila Pak Man duk baca facebook Maufakat Kedah hat kepunyaan MB Mat Lena kita la, tiba-tiba Pak Man terbaca satu komen yang dia tulih ' dato yang pendek dalam gambar sebelah kiri tu ... kalau turun jb nak urut kat sentosa lagi mai r.. ' .

Tudia baq ang !!! Berani betui budak  ni cakap macam tu kat YB BN Kedah tu ... hang tak takut ka Dik oiiii !!! 

Tapi Pak Man duk pikiaq jugak, kalau tak betui, tak kan adik tu berani tulih lagu tu kat facebook ni kan .... 

Yb tu urut badan saja kot dik oiiii !! tak kan urut kote kot !! hehe .. 

Sat Pak Man nak tengok kat google ni sentosa kat JB ni depa urut lagu mana :P ....