Wednesday 20 February 2013

LAMAN WEB KERAJAAN DI GODAM ANGKARA IBLIS DAN SYAITAN !!



Semalam kita dikejutkan dengan berita dari laman web E Penerangan Malaysia menyatakan bahawa Perdana Menteri Malaysia telah meletak jawatan , tetapi rupanya laman web E Penerangan telah digodam oleh penyangak dan pengkhianat negara.

Soal perletakan jawatan oleh DS Najib di portal jabatan penerangan telah di nafikan oleh Ketua Pengarah Penerangan Malaysia sendiri, Dato Hj Ibrahim. Beliau dengan pantas telah membuat laporan polis dan mengeluarkan kenyataan akhbar bagi menerangkan bahawa laman web E Penerangan telah diceroboh. 



Sesuatu yang menjijikkan bagi mereka yang begitu khianat membuat perbuatan yang menyusahkan orang ramai terutama yang berurusan dengan Jabatan Penerangan Malaysia terutama wartawan-wartawan tempatan . Sifat pentingkan diri sendiri ini umpama seperti syaitan yang suka membuat kejahatan untuk mendorong manusia ke lembah neraka. 

Saya  ingin menasihati mereka ini agar lebih bersikap seperti manusia yang percayakan Tuhan bukannya bertuhankan iblis dan syaitan yang di ajar oleh pihak-pihak pembangkang yang sememangnya kita tahu mereka berkawan dengan iblis dan syaitan .



Berberapa hari sebelum hal ini berlaku , laman web Parlimen Malaysia juga digodam dan mereka telah meletakkan gambar yang mengaibkan , saya tak kisah jika PKR yang buat kerana mereka bertuhankan Yahudi tapi kalau orang PAS yang buat, mungkin saya akan lebih memahami kerana mereka sedang dinerakakan oleh yahudi-yahudi di Malaysia ini.

Perbuatan ini bukan menguntungkan mereka tetapi lebih membuat orang ramai menyumpah seranah mereka kerana banyak menyusahkan orang.

Untuk kaum iblis dan syaitan ini , ingatlah dosa sama , lebih-lebih lagi selepas mengodam meletakkan gambar yang tak baik dan boleh membuatkan fitnah berleluasa , dan jangan anggap dosa fitnah itu seperti dosa orang tak berpuasa di bulan ramadhan. 

- Jijan JeraiTV 

No comments:

Post a Comment