Friday 7 December 2012

WAJIB BACA : 13 MEI SEBELUM DAN SELEPAS !!!!

Photo: Atas gesaan fans page ni, aku nak promote kat hangpa orang Melayu, buku yang telah dicetak semula, hasil tulisan Tunku Abdul Rahman sendiri, "13 Mei Sebelum dan Selepas". Aku suggest buku ni sebab dalam buku ni, Tunku menceritakan apakah yang berlaku sebenaqnya sebelum peristiwa 13 Mei, dan kenapa sehingga ke hari ini tiada jawapan daripada pengikut PAS yang di mana Tunku mendakwa parti PAS yang terdiri dari golongan ulama' (kononnya) telah menerima bantuan kewangan dari pihak komunis untuk menumbangkan parti Perikatan (UMNO, MCA dan MIC) pada pilihanraya 1969? Buku ini hanya RM20, tapi penting untuk anak cucu kita supaya mereka tidak terpesong tentang sejarah sebenar kejadian 13 Mei. (suzane khan)

Atas gesaan fans page ksddsh ni, aku nak promote kat hangpa orang Melayu, buku yang telah dicetak semula, hasil tulisan Tunku Abdul Rahman sendiri, "13 Mei Sebelum dan Selepas". Aku suggest buku ni sebab dalam buku ni, Tunku menceritakan apakah ya
ng berlaku sebenaqnya sebelum peristiwa 13 Mei, dan kenapa sehingga ke hari ini tiada jawapan daripada pengikut PAS yang di mana Tunku mendakwa parti PAS yang terdiri dari golongan ulama' (kononnya) telah menerima bantuan kewangan dari pihak komunis untuk menumbangkan parti Perikatan (UMNO, MCA dan MIC) pada pilihanraya 1969? Buku ini hanya RM20, tapi penting untuk anak cucu kita supaya mereka tidak terpesong tentang sejarah sebenar kejadian 13 Mei. (suzane khan)

No comments:

Post a Comment