Friday 7 December 2012

WAJIB BACA : JANGAN BIARKAN KUMAN (KOMUNIS ) MEMBIAK !!!!


Photo: "Kita tidak akan sekali2 membiarkan kuman politik (komunis) seperti ini membiak dan menjahanamkan tubuh badan bangsa dan negara. Malangnya, sebagaimana yang akan saya terangkan dalam buku ini - peristiwa2 yang berlaku menunjukkan bahawa pengkhianat komunis masih wujud dalam kalangan kita dan mereka sentiasa bersedia untuk menjahanamkan keamanan dan kemakmuran yang kita kecapi. Oleh itu, kita perlu sentiasa berwaspa bagi menentang pengkhianat itu" ( Tunku Abdul Rahman, 13 Mei Sebelum & Selepas)


"Kita tidak akan sekali2 membiarkan kuman politik (komunis) seperti ini membiak dan menjahanamkan tubuh badan bangsa dan negara. Malangnya, sebagaimana yang akan saya terangkan dalam buku ini - peristiwa2 yang berlaku menunjukkan bahawa pen
gkhianat komunis masih wujud dalam kalangan kita dan mereka sentiasa bersedia untuk menjahanamkan keamanan dan kemakmuran yang kita kecapi. Oleh itu, kita perlu sentiasa berwaspa bagi menentang pengkhianat itu" ( Tunku Abdul Rahman, 13 Mei Sebelum & Selepas)

No comments:

Post a Comment